Praca na odległość

Barbara Rudniewska i Natalia Troczyńska

Zadania dla akrobatów:

Poniedziałek :  doskonalimy stanie na głowie oczywiście uważajcie na meble w domu i połóżcie sobie jakiś kocyk czy poduszki żeby jak przelecicie było miękkie lądowanie . Stanie na głowie 10 powtórzeń z przerwami między każdym staniem na głowie

Wtorek: Ćwiczenia siłowe: 3 serie ćwiczeń : przysiady 20 powtórzeń, pompki 10 powtórzeń, grzbiety 20 powtórzeń, scyzoryki kuczne 15 powtórzeń

Środa: Rozciągamy się do szpagatu wykonujemy wymachy prawa i lewą nogą w trzech pozycjach wyjściowych: w klęku podpartym, leżeniu bokiem i leżeniu przodem po 30 wymachów na każdą nogę

Piątek: Ćwiczymy rozkroczki 3 serie po 10 powtórzeń: każdą rozkroczkę trzymamy min 3 sekundy


Poniedziałek: Jeżeli macie możliwości na świeżym powietrzu to poćwiczcie wyskok cały obrót wyskok kuczka, wyskok rozkroczka, wyskok półszpagatowy wyskok szpagatowy

Wtorek: Ćwiczymy mostki ze złączonymi nogami i z nogą uniesioną w półszpagacie, szpagacie, mostki ze stania tylko pamiętajcie przed wykonaniem mostka należy się rozgrzać

Środa:  Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha i grzbietu  https://www.youtube.com/watch?v=lL8OZjZw1tM&feature=share&fbclid=IwAR2sWGCNvXXvsj-emDe5XkmzQHIv5sWhdAAd98wdqWmd_-5rDwA2wnYyOjg

Piątek : Krótkie filmiki z zawodów akrobatycznych :https://www.youtube.com/watch?v=UXDZAlhzQMg  ,  https://www.youtube.com/watch?v=RU8Hl1WmExs

 


Zadania dla akrobatów:

Poniedziałek : Ćwiczenia na lepsze gięcie i pogłębienie mostka : Podczas ćwiczeń poproście mamę, tatę czy rodzeństwo o pomoc  https://www.youtube.com/watch?v=h_i-e5X2S7U

Wtorek: Ćwiczenia siłowe: 3 serie ćwiczeń : przysiady 20 powtórzeń, pompki 10 powtórzeń, grzbiety 20 powtórzeń, scyzoryki kuczne 15 powtórzeń

Środa: Rozciągamy się do szpagatu wykonujemy wymachy prawa i lewą nogą w trzech pozycjach wyjściowych: w klęku podpartym, leżeniu bokiem i leżeniu przodem po 30 wymachów na każdą nogę

Piątek: Cała relacja z Międzynarodowego Pucharu Świata w akrobatyce sportowej w 2019 r. Zobaczcie sobie jaki jest poziom teraz akrobatyki https://www.youtube.com/watch?v=6m1YGUNcIeA


Poniedziałek obejrzyjcie sobie filmik z zawodów: https://www.youtube.com/watch?v=3D_w_O6ZANU&feature=share&fbclid=IwAR2joYlHFqH5mkfnkMu8esPUSZacrQpU8LZGlzvnJstYV-z2WFEOLZpUIcs

Wtorek nauka poziomki dla młodszych akrobatów , a doskonalenie dla starszych:  https://www.youtube.com/watch?v=dHN3s6pyy3Y&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0d9Jt6U5rzzX10w-MpgvE5jiwH6f-9_lQey83qwqwuPulDm01v_4GFD28

Środa nauka krokodylka https://www.youtube.com/watch?v=UA3B8sjHZz4&feature=share&fbclid=IwAR2FyI9oi46pYDD0D2XvXNWdMD2lbZEKtpYVH4faiZ3pVHvr_iuQT1JC1nE

Piątek ćwiczenia na równowagę : https://www.youtube.com/watch?v=ttA3XeG30bU&feature=share&fbclid=IwAR3ExNGXRiptTbxguHOL8qly4RMjRclbTr851xtRbEknvAoi3F8F1fwxs8o

Zadania na cały tydzień już macie jeżeli ktoś ma ochotę to może się podzielić zdjęciami czy filmikami co robił i jak się uczył podanych elementów


W tym tygodniu powtarzamy znane ćwiczenia pamiętając o bezpieczeństwie 🙂

https://www.facebook.com/prostozopolskiego/videos/2704049089879109/UzpfSTEwMDAwMTUxMzc3ODM1OToyOTgyMzUxMzQ1MTU4NjI5/


Poniedziałek  –  rozgrzewka w formie tańca, praca rąk i nóg:  https://www.youtube.com/watch?v=OcW1pWlQVjA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3VosYsUPlutd-wIYMP3WGi6-V_pFYDVXPmWS4841ZtcY-bapv6k68-d58

Wtorek – proszę popracować nad rozkroczkami wykonać w ciągu dnia 3 serie po 10 rozkroczek (każdą rozkroczkę wytrzymać minimum 3 sekundy starsze zawodniczki minimum 5 s)

Środa – ćwiczenia siłowe wzmacniające mięśnie brzucha, pleców rąk i nóg https://www.youtube.com/watch?v=J2U4lsucmk4

Środa – rozgrzewka na wesoło po świątecznym przejedzeniu https://www.youtube.com/watch?v=ldAA5_3AB8I&fbclid=IwAR2ixVycoepV88xY4kwyTTkEC1sLfDFogI6l5QbZGivrlMCOV90ZgtyZAbI

Piątek – pracujemy nad staniem na głowie, można na tapczanie materacach, przy ścianie lub bez w różnych pozycjach wyjściowych : kuczka, rozkrok, nogi proste, stanie na głowie siłą również przez te trzy pozycje: każdy przez cały dzień wykonuje 10 razy stanie na głowie z wytrzymaniem 3 sekund z większymi odstępami pomiędzy poszczególnymi próbami, żeby nie bolała głowa


  1. Rozgrzewka  inna niż zawsze. Spróbujcie ją zastosować w domu. https://www.youtube.com/watch?v=-467GFA1ljc&fbclid=IwAR1uRYUT47xpjW2FmD5ayh4dmKBJLu11ErQqGeIbJWrCYg7CbLsTmiUt1ZM(poniedziałek 30,03,2020)
  2. Rozciąganie się do szpagatu: wymach w 3 różnych pozycjach po 30 wymachów na lewą nogę i 30 wymachów na prawą nogę w każdej pozycji wyjściowej (wtorek 31.03.2020)
  3. Kolejne ciekawe ćwiczenia https://www.youtube.com/watch?v=e88EevoITiM&fbclid=IwAR2cGKIztpxPJcLVvNhvpJ7IYZu9C9v14HOIiJ1AIxdOwHywxkBWB0z6uOc(środa 01.04.2020)
  4. ćwiczenia siłowe https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE(piątek 03.04.2020)

———————————————————————————————————————-

rozgrzewka dla młodszych zawodników

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=vTWUa0rAcpw&feature=emb_logo

dla starszych –  ćwiczenia przy muzyce na mięśnie brzucha i pleców

https://www.youtube.com/watch?v=HZARQglXXP0&fbclid=IwAR2dg-xFS0_QONVwfUmB9rcQB3-VA0X0WbdNkfuvEZeco1RxPYNt7XlKVQQ

nie zapomnijcie wrzucać swoich fotek z treningu na naszą stronę facebookową

https://www.facebook.com/UKS-ISKRA-PIŁA-akrobatyka-sportowa-415651645856639/

Opublikowano w Akrobatyka sportowa.