Praca na odległość

Justyna Bramczewska- „Zajęcia nauki gry na instrumentach”

Materiał dla początkującej grupy gitarowej.

W razie pytań proszę kontaktować się telefonicznie.

Pozdrawiam. Justyna Bramczewska


Nowy materiał do zdalnego nauczania

Klawiszowcy.

Przypominam o łuku łączącym nuty tej samej wysokości-sumuje on ich wartości. Tak więc w taktach 1- 8 ( bez 6) ósemka połączona z ćwierćnutą liczymy i / 3 i / W 6 takcie synkopa: ósemka/ ćwierćnuta/ ósemka liczymy: 1 / i 2 / i / Takty 9, 11, 13, 15 rozpoczyna pauza ćwierćnutowa. Na 1 uderzamy tylko akord.

Gitarzyści.

Akompaniujemy biciem ” długim ” //:G/ G/ F/ G:// Ref. Łączymy /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ C/ D/ F/ Akord F – dur to chwyt barre, z poprzeczką na 1 progu, z układem palców jak  E – dur.

 

 

Milej pracy. Czekam na efekty w postaci filmów Pozdrawiam. J. B


Klawiszowcy.

Przypominam o łuku łączącym nuty tej samej wysokości-sumuje on ich wartości. Tak więc w taktach 1- 8 ( bez 6) ósemka połączona z ćwierćnutą liczymy i / 3 i / W 6 takcie synkopa: ósemka/ ćwierćnuta/ ósemka liczymy: 1 / i 2 / i / Takty 9, 11, 13, 15 rozpoczyna pauza ćwierćnutowa. Na 1 uderzamy tylko akord.

Gitarzyści.

Akompaniujemy biciem ” długim ” //:G/ G/ F/ G:// Ref. Łączymy /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ C/ D/ F/ Akord F – dur to chwyt barre, z poprzeczką na 1 progu, z układem palców jak  E – dur.

 

Milej pracy. Czekam na efekty w postaci filmów Pozdrawiam. J. B

 

 


Część I

Część II

Część III

Opublikowano w Pracownia muzyczna.