Justyna Bramczewska- „Zajęcia nauki gry na instrumentach”
Materiał dla początkującej grupy gitarowej.
W razie pytań proszę kontaktować się telefonicznie.
Pozdrawiam. Justyna Bramczewska
Nowy materiał do zdalnego nauczania
Klawiszowcy.
Przypominam o łuku łączącym nuty tej samej wysokości-sumuje on ich wartości. Tak więc w taktach 1- 8 ( bez 6) ósemka połączona z ćwierćnutą liczymy i / 3 i / W 6 takcie synkopa: ósemka/ ćwierćnuta/ ósemka liczymy: 1 / i 2 / i / Takty 9, 11, 13, 15 rozpoczyna pauza ćwierćnutowa. Na 1 uderzamy tylko akord.
Gitarzyści.
Akompaniujemy biciem ” długim ” //:G/ G/ F/ G:// Ref. Łączymy /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ C/ D/ F/ Akord F – dur to chwyt barre, z poprzeczką na 1 progu, z układem palców jak E – dur.
Milej pracy. Czekam na efekty w postaci filmów Pozdrawiam. J. B
Klawiszowcy.
Przypominam o łuku łączącym nuty tej samej wysokości-sumuje on ich wartości. Tak więc w taktach 1- 8 ( bez 6) ósemka połączona z ćwierćnutą liczymy i / 3 i / W 6 takcie synkopa: ósemka/ ćwierćnuta/ ósemka liczymy: 1 / i 2 / i / Takty 9, 11, 13, 15 rozpoczyna pauza ćwierćnutowa. Na 1 uderzamy tylko akord.
Gitarzyści.
Akompaniujemy biciem ” długim ” //:G/ G/ F/ G:// Ref. Łączymy /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ /CD/ Ge/ C/ D/ F/ Akord F – dur to chwyt barre, z poprzeczką na 1 progu, z układem palców jak E – dur.
Milej pracy. Czekam na efekty w postaci filmów Pozdrawiam. J. B